Duo dekbed Lyovita van ÖKO-TEST 10/2020

Korte versie - 585 tekens met spaties

De ecologische onlinespeciaalzaak allnatura uit Heubach kan zich opnieuw verheugen over een uitstekend testresultaat. Het lyocell-dekbed "Lyovita" werd in het tijdschrift ÖKO-TEST in het nummer van oktober 2020 getest en met de algemene beoordeling "goed" bekroond. In de praktijktest kreeg allnatura een algemene beoordeling "zeer goed" op het gebied van ingrediënten en andere gebreken.

Veel klanten hebben zichzelf al overtuigd - het Lyocell dekbed behaalt 4,8 van de 5 mogelijke sterren in de allnatura online shop met 156 echte klantenbeoordelingen. (per 06.10.2020)

Middellange versie - 723 tekens met spaties

De ecologische online vakhandel allnatura uit Heubach kan zich opnieuw verheugen over een uitstekend testresultaat. Het lyocell dekbed "Lyovita" werd in het tijdschrift ÖKO-TEST in het oktobernummer 2020 getest en met de algemene beoordeling "goed" bekroond.

In de praktijktest kreeg allnatura in de rubriek Ingrediënten de algemene beoordeling "zeer goed". Onder het kopje Overige gebreken zocht ÖKO-TEST naar milieubelastende witmakers. "Lyovita" is hier voorbeeldig en volledig vrij van optische witmakers.

Veel klanten hebben zich hiervan al overtuigd - het Lyocell dekbed behaalt 4,8 van de 5 mogelijke sterren in de allnatura online shop met 156 echte klantenbeoordelingen. (Vanaf 06.10.2020)

Lange versie - 897 tekens met spaties

De ecologische onlinespeciaalzaak allnatura uit Heubach kan zich opnieuw verheugen over een uitstekend testresultaat. Het lyocell dekbed "Lyovita" werd in het tijdschrift ÖKO-TEST in het oktobernummer 2020 getest en kreeg de algemene beoordeling "goed".

In de praktijktest behaalde allnatura in de rubriek Ingrediënten een algemene beoordeling "zeer goed". Onder het kopje Overige gebreken zocht ÖKO-TEST naar milieubelastende witmakers. "Lyovita" is hier voorbeeldig en volledig vrij van optische witmakers.

Veel klanten hebben zich hiervan al overtuigd - het Lyocell Duo dekbed behaalt in de allnatura online shop 4,8 van de 5 mogelijke sterren met 156 echte klantenbeoordelingen. (per 06.10.2020) U kunt het dekbed in de allnatura beddenwinkel in Heubach leren kennen voordat u het koopt en het vervolgens in het comfort van uw eigen huis testen - en het tot 30 nachten uitproberen.

Fotomateriaal in hoge resolutie vindt u hier bij onze Persfoto's

laden

Een moment geduld.....