0 0

Retourportaal

U vindt iets niet leuk? Maak gebruik van uw herroepingsrecht van 30 dagen en stuur het artikel gratis retour.

U vindt iets niet leuk? Geen probleem!

Wij willen dat u precies het product ontvangt dat u zich had voorgesteld. Daarom letten wij op een zeer zorgvuldige, exacte beschrijving en weergave van onze hoogwaardige producten. En als u echt niet tevreden bent met een artikel, is terugsturen naar allnatura geen enkel probleem.

Wist u dat het herroepingsrecht voor online-aankopen wettelijk is vastgelegd op 2 weken? Wij van allnatura hebben deze termijn voor onze klanten verlengd tot 30 dagen, zodat u uitgebreid kunt testen. Wij vragen uw begrip voor het feit dat speciaal voor u geproduceerd maatwerk is uitgesloten van omruilen en retourneren. Bij deze artikelen wordt u daar op de productpagina uitdrukkelijk op gewezen.

De herroepingstermijn van 30 dagen begint als u alle artikelen uit uw bestelling heeft ontvangen.

U kunt de goederen binnen deze periode zoals gebruikelijk gebruiken om de productkenmerken en de functionaliteit te controleren. Ter bescherming tegen gebruikssporen raden wij bijvoorbeeld een moltonhoes voor matrassen aan.

De retourzending bij allnatura is voor u geheel kosteloos. Als u alle artikelen van een bestelling terugstuurt, krijgt u zelfs de volledige leveringskosten voor standaardverzending terugbetaald.

Hoe stuur ik de goederen terug?

  • Geef ons uw herroeping van het koopcontract door via ons handige retourportaal. Mededelingen per brief, e-mail of telefoon zijn mogelijk. Om de termijn te kunnen naleven, volstaat het de herroeping tijdig in te dienen.
  • U ontvangt per e-mail een retour-pakketlabel. Onze klantenservice neemt contact op met u voor de precieze afhandeling als het om volumineuze goederen gaat.
  • Zorg ervoor dat de goederen zorgvuldig verpakt zijn om onnodige beschadiging te voorkomen. In het ideale geval gebruikt u de originele verpakking voor de retourzending. Als u niet zeker bent van de juiste verpakking, neem dan a.u.b. contact op met onze klantenservice.
  • Zodra wij de goederen hebben ontvangen, worden zij gecontroleerd. Waardevermindering ontstaat als de geretourneerde goederen te sterke sporen van gebruik vertonen, vies zijn of door een onjuiste manier van verpakken bij het terugzenden onbruikbaar zijn geworden. In dit geval kan de volledige aankoopprijs niet worden terugbetaald.
  • Na een succesvolle binnenkomstcontrole zullen wij u de aankoopprijs terugbetalen.

laden

Een moment geduld.....