Korte versie - 649 tekens met spaties

De ecologische onlinespeciaalzaak allnatura uit Heubach, Baden-Württemberg, schenkt in totaal 23.500 euro aan kinderen in nood. Net als in de afgelopen twee jaar werd in mei voor elke bestelling uit de kinder- en jeugdsector 10 euro geschonken. allnatura rondde het bereikte bedrag royaal af. De volgende organisaties ontvangen zo 4.700 euro: Radio 7 Drachenkinder, Bunter Kreis Schwäbisch Gmünd, Deutscher Kinderschutzbund, Deutsches Kinderhilfswerk en Deutsche Kinderkrebsstiftung. allnatura zet zich al 35 jaar in voor dieren- en milieubescherming, maar ook voor kinderen en sociaal zwakkeren.

Middellange versie - 1.101 tekens met spaties

De ecologische online speciaalzaak allnatura uit Heubach, Baden-Württemberg, schenkt in totaal 23.500 euro aan kinderen in nood. Net als in de afgelopen twee jaar werd in mei voor elke bestelling uit de kinder- en jeugdsector 10 euro geschonken. allnatura rondde het bereikte bedrag royaal af. De onderstaande organisaties ontvangen dus 4.700 euro: Radio 7 Drachenkinder, Bunter Kreis Schwäbisch Gmünd, Deutscher Kinderschutzbund, Deutsches Kinderhilfswerk en Deutsche Kinderkrebsstiftung.

De Bunter Kreis Schwäbisch Gmünd ondersteunt gezinnen met zieke kinderen zodat zij de stress van het dagelijks leven aankunnen. De Duitse vereniging voor kinderbescherming richt zich op de handhaving van kinderrechten. De Radio 7 Dragon Children zorgt voor ernstig zieke, gehandicapte of getraumatiseerde kinderen en jongeren. Het Duitse Kinderfonds voert campagne voor eerlijke onderwijskansen, tegen kinderarmoede in Duitsland en voor kinderrechten. De Duitse Stichting Kinderkanker is een van de belangrijkste sponsors in Duitsland voor onderzoek op het gebied van kinderoncologie.

Lange versie - 1.530 tekens met spaties

De ecologische online speciaalzaak allnatura uit Heubach, Baden-Württemberg, doneert in totaal 23.500 euro voor kinderen in nood. Net als in de afgelopen twee jaar werd in mei voor elke bestelling uit de kinder- en jeugdsector 10 euro geschonken. allnatura rondde het bereikte bedrag royaal af. De onderstaande organisaties ontvangen dus 4.700 euro: Radio 7 Drachenkinder, Bunter Kreis Schwäbisch Gmünd, Deutscher Kinderschutzbund, Deutsches Kinderhilfswerk en Deutsche Kinderkrebsstiftung.

allnatura zet zich al 35 jaar in voor dierenwelzijn en milieubescherming, maar ook voor kinderen en sociaal zwakkeren. Bij de selectie van de goede doelen voor kinderen was het voor allnatura belangrijk om naast de grote Duitse organisaties ook die in de directe regio te steunen. De donaties werden met groot genoegen aanvaard en een dergelijke actie zal in de toekomst zeker weer plaatsvinden.

laden

Een moment geduld.....