Abstract - 843 tekens met spaties

Gulle donatie aan dierenwelzijnsorganisaties

Om verder dierenleed te voorkomen, doneert allnatura opnieuw aan verschillende dierenwelzijnsorganisaties. In totaal is 1.500 euro gedoneerd aan de volgende organisaties: Deutscher Tierschutzbund, Tierherberge Donzdorf en Save the dogs in Kallikratia e.V. allnatura zet zich al meer dan 35 jaar in voor dierenwelzijn en milieubescherming en heeft alleen al in de afgelopen vier jaar in totaal meer dan 14.000 euro gedoneerd aan verschillende dierenwelzijnsorganisaties.

Middelgrote versie - 979 tekens met spaties

Gulle donatie aan dierenwelzijnsorganisaties

De ecologische onlinespeciaalzaak allnatura uit Heubach biedt sinds enkele jaren - als een van de eerste onlinespeciaalzaken - veganistisch woon- en slaapmeubilair aan en heeft daarmee het grootste aangewezen veganistische meubel- en slaapassortiment van Duitsland. Deze producten zijn in 2020 ook getest en geëtiketteerd volgens de richtlijnen van "PETA-Approved Vegan". De dierenrechtenorganisatie PETA zet zich voortdurend in om diervriendelijke stijlen en ontwerpen op de markt en in winkels te brengen.

laden

Een moment geduld.....