0 0

Ambachtelijke kwaliteit

Wij begrijpen natuurlijk dat u de door u gekozen goederen zo snel mogelijk in huis wilt hebben. Het spreekt voor zich dat we ook onze levertijden zo kort mogelijk willen houden. Maar dit mag niet ten koste gaan van de hoge kwaliteit, die u terecht van ons mag verwachten. Onze hoogwaardige producten worden immers vervaardigd in traditionele Duitse fabrieken, waar gebruik wordt gemaakt van moderne technologie, klassiek vakmanschap en jarenlange ervaring om het hoogste kwaliteitsniveau te bereiken.

Duurzame productie

De solide en professionele productie in Duitsland of in de aangrenzende Europese landen garandeert een hoge productkwaliteit en zorgt ervoor dat onze producten ecologisch verantwoord worden gemaakt. U ontvangt dus geen containerbulkproducten uit het Verre Oosten. Aangezien onze individuele producten pas na ontvangst van de bestelling speciaal voor u worden gemaakt, vragen we u om een beetje geduld te hebben met betrekking tot de levertijden.

Individueel voor u gemaakt

De grote veelzijdigheid in het assortiment van ons beddengoed, onze matrassen en massief houten meubelen maken de opslag bijna onmogelijk. De meeste artikelen in ons assortiment hebben we dan ook niet op voorraad, maar worden door onze fabrikanten rechtstreeks naar u toegestuurd. Dit spaart opslagruimte en verlaagt zo onze opslagkosten aanzienlijk. Deze besparingen vormen een direct voordeel voor u. Op die manier ontvangt u dan ook duurzame, ecologische producten van hoogste kwaliteit aan voordelige prijzen. De individualiteit van het product blijft gegarandeerd. Houd wel rekening met de levertijd van het individueel voor u gemaakte product. Het doet onze hoogwaardige natuurproducten tenslotte niet goed om in een rek te moeten wachten tot iemand deze koopt.

Samenwerking en vertrouwen met en in onze partners

Wij hopen dat u begrijpt dat onze transporteur misschien wat tijd moet inplannen. Alles hangt immers af van de rit die voor uw allnatura-product wordt gekozen. Dit betekent dat we in principe "geen invloed kunnen uitoefenen" op dit proces. We transporteren en kopen de grondstoffen niet zelf in en hebben geen eigen transporteur. We zijn dus tot op zekere hoogte afhankelijk van onze partners. Dit wordt uitsluitend mogelijk gemaakt door vele jaren van intensieve samenwerking met het hoogste niveau van vertrouwen. Houd daarom altijd rekening met levertijden van 1-2 weken.

Levertijdspecificatie bij bestelling en opdrachtbevestiging

U vindt de specificatie over de levertijd voor elk allnatura-product via de prijsinformatie. Op deze manier weet u wanneer u uw goederen kunt verwachten op het moment dat u uw bestelling plaatst. Bovendien wordt u na uw bestelling door een opdrachtbevestiging opnieuw geïnformeerd over de exacte levertijden.

Hieronder willen we u laten zien hoe de levertijden worden gehanteerd met betrekking tot de afzonderlijke productgroepen.

Belangrijke informatie over de levertijd van matrassen

Wij bieden u de meest uiteenlopende matrasmodellen in verschillende hardheidsgraden en tijkvarianten naar keuze aan. U vindt bij ons alle gebruikelijke afmetingen maar ook modellen met extra lengte!

Het bijhouden van een voorraad zou betekenen dat we de verscheidenheid aan afmetingen en typen van onze matrassen om economische redenen aanzienlijk zouden moeten verminderen.

Ondanks al het handwerk is het om technische productieredenen noodzakelijk om opdrachten te bundelen en te groeperen, bijvoorbeeld op basis van tijk- en afmetingsvarianten.


Hier vindt u een overzicht van wat er met uw matrasbestelling gebeurt:

Verwerking

Stap 1: Uw matrasbestelling wordt verwerkt door ons team van experts

Productie

Stap 2: Uw bestelling wordt doorgestuurd naar onze fabriek voor productie.

Logisitiek

Stap 3: Uw matras wordt overhandigd aan onze logistieke partners

Steunpunt voor verzending

Stap 4: Uw matras wordt overhandigd aan het steunpunt voor verzending

Bezorging

Stap 5: Uw matras wordt geleverd door een transporteur

Belangrijke informatie over de levertijd van gewatteerde producten

Het vlies voor de vulling van onze dekbedden en kussens wordt geproduceerd door onze partnerfabrikant en niet versneden uit een kant-en-klare rol. Daarom worden de bestellingen gegroepeerd op basis van de vulmaterialen en afmetingen. Zowel onze leverancier als wijzelf hechten er veel belang aan dat u "verse" goederen ontvangt. Gewatteerde allnatura-producten worden daarom meestal na de dag van productie naar u verzonden.

Wij vertrouwen op handwerk voor de best mogelijke kwaliteit. Onze specialist in gewatteerde producten voert ook de meest zorgvuldige kwaliteitscontroles uit op de grondstoffen. Helaas kan het af en toe voorkomen dat volledige partijen moeten worden teruggestuurd - dit leidt in sommige gevallen ook tot langere levertijden.


Hier vindt u een overzicht van wat er met uw bestelling van gewatteerde producten gebeurt:

Verwerking

Stap 1: Uw bestelling van gewatteerde producten wordt verwerkt door ons team van experts

Productie

Stap 2: Uw bestelling wordt doorgestuurd naar onze fabriek voor productie.

Logisitiek

Stap 3: Uw gewatteerde producten worden overhandigd aan onze logistieke partners

Bezorging

Stap 4: Uw gewatteerde producten worden per pakketdienst aan u geleverd.

Belangrijke informatie over de levertijd van massief houten meubelen

allnatura-meubelen zijn individuele, kwalitatief hoogwaardige en eenmalige producties, wat veel handmatig werk met zich meebrengt. Veel van onze meubels ontvangt u al volledig gemonteerd. Daarvoor is tijd nodig, maar het bespaart u thuis de moeite van een montage.

Voor allnatura-meubelen worden hoogwaardige houtsoorten zoals beuk, wilde eik en walnoot gebruikt, die een langere droogtijd vereisen dan bijvoorbeeld fijnspar voor goedkopere producten.


Hier vindt u een overzicht van wat er met uw meubelbestelling gebeurt:

Verwerking

Stap 1: Uw meubelbestelling van gewatteerde producten wordt verwerkt door ons team van experts

Productie

Stap 2: Uw bestelling wordt doorgestuurd naar onze fabriek voor productie.

Logisitiek

Stap 3: Uw meubelen worden overhandigd aan onze logistieke partners

Steunpunt voor verzending

Stap 4: Uw meubelen wordt overhandigd aan het steunpunt voor verzending

Bezorging

Stap 5: Uw meubelen wordt geleverd door een transporteur



laden

Een moment geduld.....